Загальна кількість переглядів сторінки

http://www.clocklink.com/clock_history

вівторок, 20 жовтня 2015 р.

Самостійна робота з теми: "Ступені порівняння прикметників" 11 клас

Самостійна робота з теми: "Ступені порівняння прикметників"
11 клас
1. До присвійних належать обидва прикметники в словосполученні:
А батькова аптека, чоловічий костюм
Б лікарська порада, ліричний герой
В сусідове авто, собачий нашийник
Г соколине пір'я, вороже ставлення
Д перелітні птахи, чоловікові слова
2. До відносних належать усі прикметники варіанта:
А докладний, музейний, сіруватий
Б систематичний, окремий, веселий
В колективний, заочний, біологічний
Г триколірний, прохолодний, річковий
Д молочний, комп’ютерний, голий
3. До якісних належать усі прикметники варіанта:
А сучасний, чесний, громоподібний
Б дідівський, лункий, приязний
В гостинний, кольоровий, умілий
Г давній, серйозний, нагальний
Д злісний, тижневий, терміновий
4. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
А низький, пресильний, дорогий
Б визначний, лисий, удалий
В кароокий, молодий, красивий
Г смачний, тонкий, ефективний
Д бадьорий, гнідий, хворий
5. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
А дзвінкий, білий, суворий
Б русявий, бідний, чесний
В затемний, глибокий, молодий
Г товстий, білосніжний, гладкий
Д живий, рідний, дружний
6. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
А малиновий, чесний, цікавий
Б гучний, злий, приємний
В ультракороткий, дешевий, вагомий
Г солоденький, ретельний, щирий
Д здоровенний, доречний, вразливий
7. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А  вужчий, більш тепліший, триваліший
Б ласкавіший, порожніший, активніший
В менш яскравий, скромніший, презліший
Г самий короткий, смачніший, легший
Д рідніший, багатший, більш сміливий
8. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А довжелезніший, найбільш привітний, модніший
Б найменш вологий, самий чудовий, більш лагідний
В найсамотніший, найгостріший, прудкіший за всіх
Г дуже цікавий, менш оригінальний, найніжніший
Д найяскравіший, більш зручний, дорожчий




9. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А зеленуваті ший, найрідніший, найбільш дотепний
Б найменш дзвінкий, молодший, найбільш весняний
В найбіліший, щонайтонший, найбільш кмітливий
Г тривожніший, легший від усіх, найбільш хворий
Д малиновіший, найнадійніший, якнайближчий
10. Не потребує редагування речення:
А У долинах річок клімат більш сприятливіший для землеробства.
Б Задача розв’язана самим простим способом.
В Цей вид спорту найбільше травматичний.
Г Він поділився зі мною найзаповітнішою мрією.
Прочитайте текст. Виконайте завдання 11 – 13 до нього.
(1) На дні струмка ворушились водорості. (2) Це були довгі такі стьожки, як пучки волосся. (3) В одному місці нанесло намулу й трісочок. (4) Утворилась маленька загата, як озеречко. (5) Вода в цьому озеречку була темніша. (6) У ній тихо крутився золотий листочок. (7) З намулу на дні визирала черепашка, мабуть, лісового равлика. (8) Крізь прозорі жмурки на воді здавалося, що вона дрібно дрижить від холоду.
11. Відносний прикметник ужито в реченні:


А 2
Б 4
В 5
Г 7


12. Прикметник у формі вищого ступеня порівняння вжито в реченні:


А 1
Б 2
В 4
Г 5


13. Прикметник, від якого не можна утворити ступені порівняння є в реченні:


А 1
Б 2
В 4
Г 8


14. Прикметник вжито у формі найвищого ступеня порівняння в рядку:
А найдрібніший, якнайкоротший, найменш прийнятний
Б найбільш урожайний, абсолютно правильний, найлегший
В найсолодший, зовсім темний, найбільш тривалий
Г найбільш складний, дуже небезпечний, найвибагливіший
Д якнайшвидший, надзвичайно важливий, найбільш популярний
15. Прикметник у формі вищого ступеня порівняння вжито у реченні:
А Цього разу ти написав контрольну значно краще.
Б Влітку птахи співають голосніше.
В Треба висловлюватись лаконічніше.
Г Це завдання складніше.
Д Спробуй підстрибнути вище.
Завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей
Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання 16 – 17.
(А) І тоді сталося несподіване для хлопчика, для Степана і для самого Шептала. (Б) Од того дотику його бридливо пересмикнуло і підняло. (В) Білий кінь шарпнувся, вирвав кінець повода, дико звівся на задні ноги, біснувато стріляючи страшними, кривавими очима. (Г) Цієї хвилини він був справжнім білим конем, відважним та одчайдушним, як його далекі предки. (Д) Хлопчик відсахнувся, у грізнім подиві занімів Степан. (Е) Шептало легко опустився на передні ноги, збив копитами пісок, перестрибнув рів і помчав через гусячу царину в лугову синь.
16. Тільки якісні прикметники вжито в реченнях:
А Б В Г Д Е
17. Відносні прикметники вжито в реченнях:
А Б В Г Д Е







Самостійна робота з теми: "Ступені порівняння прикметників"
11 клас
1. До відносних належать усі прикметники варіанта:
А докладний, музейний, сіруватий
Б систематичний, окремий, веселий
В колективний, заочний, біологічний
Г триколірний, прохолодний, річковий
Д молочний, комп’ютерний, голий
2. До присвійних належать обидва прикметники в словосполученні:
А батькова аптека, чоловічий костюм
Б лікарська порада, ліричний герой
В сусідове авто, собачий нашийник
Г соколине пір'я, вороже ставлення
Д перелітні птахи, чоловікові слова
3. До якісних належать усі прикметники варіанта:
А сучасний, чесний, громоподібний
Б дідівський, лункий, приязний
В гостинний, кольоровий, умілий
Г давній, серйозний, нагальний
Д злісний, тижневий, терміновий
4. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка: А дзвінкий, білий, суворий
Б русявий, бідний, чесний
В затемний, глибокий, молодий
Г товстий, білосніжний, гладкий
Д живий, рідний, дружний
5. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
А низький, пресильний, дорогий
Б визначний, лисий, удалий
В кароокий, молодий, красивий
Г смачний, тонкий, ефективний
Д бадьорий, гнідий, хворий
6. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
А малиновий, чесний, цікавий
Б гучний, злий, приємний
В ультракороткий, дешевий, вагомий
Г солоденький, ретельний, щирий
Д здоровенний, доречний, вразливий
7. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А довжелезніший, найбільш привітний, модніший
Б найменш вологий, самий чудовий, більш лагідний
В найсамотніший, найгостріший, прудкіший за всіх
Г дуже цікавий, менш оригінальний, найніжніший
Д найяскравіший, більш зручний, дорожчий
8. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А  вужчий, більш тепліший, триваліший
Б ласкавіший, порожніший, активніший
В менш яскравий, скромніший, презліший
Г самий короткий, смачніший, легший
Д рідніший, багатший, більш сміливий



9. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А зеленуваті ший, найрідніший, найбільш дотепний
Б найменш дзвінкий, молодший, найбільш весняний
В найбіліший, щонайтонший, найбільш кмітливий
Г тривожніший, легший від усіх, найбільш хворий
Д малиновіший, найнадійніший, якнайближчий
10. Не потребує редагування речення:
А У долинах річок клімат більш сприятливіший для землеробства.
Б Задача розв’язана самим простим способом.
В Цей вид спорту найбільше травматичний.
Г Він поділився зі мною найзаповітнішою мрією.
Прочитайте текст. Виконайте завдання 11 – 13 до нього.
(1) На дні струмка ворушились водорості. (2) Це були довгі такі стьожки, як пучки волосся. (3) В одному місці нанесло намулу й трісочок. (4) Утворилась маленька загата, як озеречко. (5) Вода в цьому озеречку була темніша. (6) У ній тихо крутився золотий листочок. (7) З намулу на дні визирала черепашка, мабуть, лісового равлика. (8) Крізь прозорі жмурки на воді здавалося, що вона дрібно дрижить від холоду.
11. Відносний прикметник ужито в реченні:


А 2
Б 4
В 5
Г 7


12. Прикметник у формі вищого ступеня порівняння вжито в реченні:


А 1
Б 2
В 4
Г 5


13. Прикметник, від якого не можна утворити ступені порівняння є в реченні:


А 1
Б 2
В 4
Г 8


14. Прикметник вжито у формі найвищого ступеня порівняння в рядку:
А найдрібніший, якнайкоротший, найменш прийнятний
Б найбільш урожайний, абсолютно правильний, найлегший
В найсолодший, зовсім темний, найбільш тривалий
Г найбільш складний, дуже небезпечний, найвибагливіший
Д якнайшвидший, надзвичайно важливий, найбільш популярний
15. Прикметник у формі вищого ступеня порівняння вжито у реченні:
А Цього разу ти написав контрольну значно краще.
Б Влітку птахи співають голосніше.
В Треба висловлюватись лаконічніше.
Г Це завдання складніше.
Д Спробуй підстрибнути вище.
Завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей
Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання 16 – 17.
(А) І тоді сталося несподіване для хлопчика, для Степана і для самого Шептала. (Б) Од того дотику його бридливо пересмикнуло і підняло. (В) Білий кінь шарпнувся, вирвав кінець повода, дико звівся на задні ноги, біснувато стріляючи страшними, кривавими очима. (Г) Цієї хвилини він був справжнім білим конем, відважним та одчайдушним, як його далекі предки. (Д) Хлопчик відсахнувся, у грізнім подиві занімів Степан. (Е) Шептало легко опустився на передні ноги, збив копитами пісок, перестрибнув рів і помчав через гусячу царину в лугову синь.
16. Тільки якісні прикметники вжито в реченнях:
А Б В Г Д Е
17. Відносні прикметники вжито в реченнях:
А Б В Г Д Е








Самостійна робота з теми: "Ступені порівняння прикметників"
11 клас
1. До якісних належать усі прикметники варіанта:
А сучасний, чесний, громоподібний
Б дідівський, лункий, приязний
В гостинний, кольоровий, умілий
Г давній, серйозний, нагальний
Д злісний, тижневий, терміновий
2. До відносних належать усі прикметники варіанта:
А докладний, музейний, сіруватий
Б систематичний, окремий, веселий
В колективний, заочний, біологічний
Г триколірний, прохолодний, річковий
Д молочний, комп’ютерний, голий
3. До присвійних належать обидва прикметники в словосполученні:
А батькова аптека, чоловічий костюм
Б лікарська порада, ліричний герой
В сусідове авто, собачий нашийник
Г соколине пір'я, вороже ставлення
Д перелітні птахи, чоловікові слова
4. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
А малиновий, чесний, цікавий
Б гучний, злий, приємний
В ультракороткий, дешевий, вагомий
Г солоденький, ретельний, щирий
Д здоровенний, доречний, вразливий
5. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
А дзвінкий, білий, суворий
Б русявий, бідний, чесний
В затемний, глибокий, молодий
Г товстий, білосніжний, гладкий
Д живий, рідний, дружний
6. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
А низький, пресильний, дорогий
Б визначний, лисий, удалий
В кароокий, молодий, красивий
Г смачний, тонкий, ефективний
Д бадьорий, гнідий, хворий
7. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А зеленуваті ший, найрідніший, найбільш дотепний
Б найменш дзвінкий, молодший, найбільш весняний
В найбіліший, щонайтонший, найбільш кмітливий
Г тривожніший, легший від усіх, найбільш хворий
Д малиновіший, найнадійніший, якнайближчий
8. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А довжелезніший, найбільш привітний, модніший
Б найменш вологий, самий чудовий, більш лагідний
В найсамотніший, найгостріший, прудкіший за всіх
Г дуже цікавий, менш оригінальний, найніжніший
Д найяскравіший, більш зручний, дорожчий




9. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:
А  вужчий, більш тепліший, триваліший
Б ласкавіший, порожніший, активніший
В менш яскравий, скромніший, презліший
Г самий короткий, смачніший, легший
Д рідніший, багатший, більш сміливий
10. Не потребує редагування речення:
А У долинах річок клімат більш сприятливіший для землеробства.
Б Задача розв’язана самим простим способом.
В Цей вид спорту найбільше травматичний.
Г Він поділився зі мною найзаповітнішою мрією.
Прочитайте текст. Виконайте завдання 11 – 13 до нього.
(1) На дні струмка ворушились водорості. (2) Це були довгі такі стьожки, як пучки волосся. (3) В одному місці нанесло намулу й трісочок. (4) Утворилась маленька загата, як озеречко. (5) Вода в цьому озеречку була темніша. (6) У ній тихо крутився золотий листочок. (7) З намулу на дні визирала черепашка, мабуть, лісового равлика. (8) Крізь прозорі жмурки на воді здавалося, що вона дрібно дрижить від холоду.
11. Відносний прикметник ужито в реченні:


А 7
Б 5
В 4
Г 2


12. Прикметник у формі вищого ступеня порівняння вжито в реченні:


А 5
Б 4
В 2
Г 1


13. Прикметник, від якого не можна утворити ступені порівняння є в реченні:


А 8
Б 4
В 2
Г 1


14. Прикметник вжито у формі найвищого ступеня порівняння в рядку:
А найдрібніший, якнайкоротший, найменш прийнятний
Б найбільш урожайний, абсолютно правильний, найлегший
В найсолодший, зовсім темний, найбільш тривалий
Г найбільш складний, дуже небезпечний, найвибагливіший
Д якнайшвидший, надзвичайно важливий, найбільш популярний
15. Прикметник у формі вищого ступеня порівняння вжито у реченні:
А Цього разу ти написав контрольну значно краще.
Б Влітку птахи співають голосніше.
В Треба висловлюватись лаконічніше.
Г Це завдання складніше.
Д Спробуй підстрибнути вище.
Завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей
Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання 16 – 17.
(А) І тоді сталося несподіване для хлопчика, для Степана і для самого Шептала. (Б) Од того дотику його бридливо пересмикнуло і підняло. (В) Білий кінь шарпнувся, вирвав кінець повода, дико звівся на задні ноги, біснувато стріляючи страшними, кривавими очима. (Г) Цієї хвилини він був справжнім білим конем, відважним та одчайдушним, як його далекі предки. (Д) Хлопчик відсахнувся, у грізнім подиві занімів Степан. (Е) Шептало легко опустився на передні ноги, збив копитами пісок, перестрибнув рів і помчав через гусячу царину в лугову синь.
16. Тільки якісні прикметники вжито в реченнях:
А Б В Г Д Е
17. Відносні прикметники вжито в реченнях:
А Б В Г Д Е