Загальна кількість переглядів сторінки

http://www.clocklink.com/clock_history

понеділок, 21 грудня 2015 р.

Контрольна робота з теми: "Слово про похід Ігорів", творчість Т.Шевченка 8 клас

Контрольна робота з теми: "Слово про похід Ігорів", творчість Т.Шевченка
8 клас
Варіант І
Початковий рівень
  1. Укажіть, біля якої річки Ігор зустрівся з братом Всеволодом ("Слово про похід Ігорів"):


А біля Дніпра
Б біля Каяли
В біля Оскола
Г біля Дінця


2. Назвіть рік, коли Т.Г.Шевченка викупили з кріпацтва:


А 1837
Б 1838
В 1830
Г 1839


3. Укажіть, як називалася перша збірка поезій Т.Г.Шевченка:


А "Кобзар"
Б "Збулося…"
В "Художник"
Г "Думи мої, думи мої…"


4. Укажіть, до якого періоду творчості Т.Шевченка належить поезія "Мені однаково, чи буду …":


А період заслання – цикл "В казематі" (1847-1857рр.)
Б ранній період творчості (1837-1843рр.)
В період "трьох літ" – "Три літа" (1843 – 1845рр.)
Г останній період творчості (1857 – 1861рр.)


5. Укажіть, що викликає особливе занепокоєння в ліричного героя поезії Т.Шевченка "Мені однаково…":


А його "не пом'яне батько з сином"
Б він не побачить Україну
В ніхто не згадає сироту
Г Україну "злії люди присплять" й ошукають


6. Відновіть рядки з поезії Т.Шевченка:


Думи мої, думи мої,
……………………..
Нащо стали на папері
…………………………


3 б
Середній рівень
7. Допишіть речення.
Філософська лірика – це …………………………………………………
8. Визначте головну думку твору Т.Шевченка "Мені однаково, чи буду…"
9. Установіть відповідність між цитатами з поезії Т.Шевченка та художніми засобами виразності:


Цитати
А "Доле, де ти? Доле, де ти? Нема ніякої!"
Б "воля … засівала трупом поле…", "Заховаю змію… коло свого серця"
В "шляхи широкії", "червона калина", "щире серце"
Г "думки, як той ворон", "душі козацькії… як та воля, що минулася

Художні засоби
  1. метафора
  2. епітет
  3. порівняння
  4. риторичні запитання, оклики
  5. уособлення


3 б
Достатній рівень
10. Схарактеризуйте князя Ігоря із поеми "Слово про похід Ігорів".
3 б
Високий рівень
11. Доведіть або спростуйте думку "Громадянська позиція людини – один із проявів духовності" (за творами Т.Шевченка)
3 б





Контрольна робота з теми: "Слово про похід Ігорів", творчість Т.Шевченка
8 клас
Варіант ІІ
1. Назвіть головного героя "Слова про похід Ігорів":


А Ігор
Б Святослав
В Руська земля
Г Ярославна


2. Укажіть, як здобули гроші для викупу Т.Шевченка з кріпацтва:


А організували благодійну виставку картин
Б продали збірки творів Є.Гребінки
В взяли в борг
Г розіграли в лотерею картину К.Брюллова "Портрет Жуковського"


3. Назвіть, скільки поезій ввійшло до першої збірки поезій Т.Шевченка:


А 7
Б 8
В 9
Г 10


4. Укажіть, що символізує шлях у поезії Т.Шевченка "Ой три шляхи широкії…":


А дорогу (шлях)
Б долю
В творчість
Г добрі справи


5. Укажіть, про що благає Бога ліричний герой поезії Т.Шевченка "Минають дні, минають ночі":


А про свободу українського селянства
Б про багатий урожай українському хліборобові
В про можливість повернутися додому
Г про активну долю, суспільно значущу діяльність


6. Відновіть рядки з поезії Т.Шевченка:


Мені однаково, чи буду
…………………………
Чи хто згадає, чи забуде
………………………….


3 б
Середній рівень
7. Допишіть речення.
Стопа – це ……………………………………………..
8. Визначте головну думку поезії Т.Шевченка "Минають дні, минають ночі…"
9. Установіть відповідність між цитатами з поезії Т.Шевченка та художніми засобами виразності:


Цитати
А  "думки, як той ворон", "душі козацькії… як та воля, що минулася
Б "воля … засівала трупом поле…", "Заховаю змію… коло свого серця"
В "шляхи широкії", "червона калина", "щире серце"
Г"Доле, де ти? Доле, де ти? Нема ніякої!"

Художні засоби
  1. метафора
  2. епітет
  3. порівняння
  4. риторичні запитання, оклики
  5. уособлення


3 б
Достатній рівень
10. Схарактеризуйте Святослава із поеми "Слово про похід Ігорів".
3 б
Високий рівень
11. Спираючись на власний життєвий досвід і знання текстів, напишіть твір-мініатюру на тему: "У тій хатині, у раю, я бачив пекло…" Роздуми про долю України (за мотивами поезій Т.Шевченка)