Загальна кількість переглядів сторінки

http://www.clocklink.com/clock_history

понеділок, 21 грудня 2015 р.

Самостійна робота по творчості Остапа Вишні 11 клас

Самостійна робота по творчості Остапа Вишні
11 клас
1. Про кого так сказав В.Гжицький: "Його фейлетони і гуморески робили тираж газетам, у яких друкувались. Він скоро завоював село, його ім'я стало чи не найпопулярнішим після Т.Шевченка":


А про Ю.Яновського
Б про М.Хвильового
В про В.Підмогильного
Г про Остапа Вишню


2. Про кого М.Рильський сказав: "Він світить, як сонце, до нього люди тягнулись, як до сонця. Він умів і гриміти, як грім, і того глосу боялися усі плазуни і негідники":


А про Остапа Вишню
Б про М.Хвильового
В про В.Підмогильного
Г про П.Тичину


3. Кого Остап Вишня жартівливо називав Максимом Черешнею:


А М.Рильського
Б М.Хвильового
В П.Тичину
Г М.Куліша


4. З яким гаслом збирався Остап Вишня на полювання:


А "Хай завжди буде сонце!"
Б "Хай живуть зайці!"
В "Хай літають соколи!"
Г "Хай бігають білки!"


5. Хто сказав слова: "Коли входиш у літературу, чисть черевики! Не забувай, що там був Пушкін, був Гоголь, був Шевченко! Обітріть черевики!":


А Остап Вишня
Б М.Куліш
В М.Хвильовий
Г М.Рильський


6. Як назвав Остап Вишня новий різновид гумористичного оповідання, яке увів в українську літературу:



А посмішкою
Б насмішкою
В жартом
Г усмішкою


7. Кого у 20-х роках ХХ ст. називали "королем українського тиражу":


А М.Хвильового
Б Остапа Вишню
В В.Підмогильного
Г Ю.Яновського


8. У якому із творів Остап Вишня згадує, що його "… батьки були нічого собі люди. Підходящі":


А "Отак і пишу"
Б "Моя автобіографія"
В "Сом"
Г "Як ми колись учились"


9. Вкажіть справжнє прізвище Остапа Вишні:


А Фітільов
Б Очерет
В Рудченко
Г Губенко


10. У якому творі Остап Вишня згадує, що навчався разом із М.Зеровим:


А "Моя автобіографія"
Б "Сом"
В "Як ми колись учились"
Г "Вальдшнепи"


11. У циклі українознавчих усмішок митець порушував проблему:


А освіти
Б стану медицини (важка робота фельдшерів)
В розвитку національної мови, вільного і повного впровадження її в усі сфери життя
Г розвитку національного полювання, яке спиралося б на українські традиції


12. Усмішка "Як варити і їсти суп із дикої качки" увійшла до збірки:


А "Вишневі усмішки сільські"
Б "Українізуємось"
В "Мисливські усмішки"
Г "Ану, хлопці, не піддавайсь!"


13. Однією із найважливіших особливостей стилю письменника є:


А поєднання метафор та оксиморону
Б поєднання гострого сарказму та м'якого гумору з глибоким ліризмом, поетичністю осягнення світу
В поєднання гострого і негострого сарказму
Г поєднання гумору,  іронії, ліризму


14. Кому Остап Вишня присвятив усмішку "Як варити і їсти суп із дикої качки":


А М.Рильському
Б М.Кулішу
В М.Хвильовому
Г М.Зерову


15. Епізодичні вкраплення у творі "Як варити і їсти суп із дикої качки" можна порівняти із твором:


А "Ніч перед Різдвом" М.Гоголя
Б "Маленький принц" Антуана де Сент-Екзюпері
В "Інтермецо" М.Коцюбинського
Г "Лісова пісня" Лесі Українки


16. У літературу Павло Михайлович увійшов під псевдонімом:


А Павло Губенко
Б Павло Грунський
В Остап Чечвянський
Г Максим Черешня


17.Усмішка "Сом" складається із:


А 2 частин
Б 4 частин
В 3 частин
Г 5 частин


18. До жанрових ознак усмішки належать:
А поєднання побутових замальовок, жанрових сценок з авторськими відступами, лаконізм, дотепність
Б яскраво виражена мораль, зображення великого проміжку часу, висміювання вад суспільства
В динамічний сюжет, несподівана розв'язка, психологізм, потужний ліричний струмінь, пейзажі
Г наявність кількох сюжетних ліній, авторські відступи, дотепність, лаконізм, елементи фантастичного
19. Головна тема "Мисливських усмішок" Остапа Вишні – зображення:
А безтурботного життя мисливців
Б краси рідної природи й любові до неї
В наслідків від перебування людини на природі
Г сміливих і захоплених своєю справою мисливців
20. У назві гуморески "Моя автобіографія" використано:


А епітет
Б алегорію
В інверсію
Г тавтологію


21. Події в усмішці "Сом" відбуваються на річці:


А Дністер
Б Дунай
В Оскіл
Г Буг


22. У "Моїй автобіографії" Остап Вишня порушив усі названі проблеми окрім:


А екології довколишнього світу
Б формування митця
В поваги до вчителів
Г пошани до старших


23. Установіть відповідність


Розділ
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  
Зміст (усмішка "Сом")
А розповідь про те, чим живляться соми, і рекомендації, як їх ловити
Б запрошення побувати на річці … й насолодитися мальовничими пейзажами
В застереження діда Панька бути обережним біля глибокої ковбані
Г розповідь "заядлого й справедливого рибалки" про те, як сом тягав за собою моторного човна
Д історія навчання Остапа Вишні в Зіньківській двокласній школі.



24. Установіть відповідність


Художній засіб
  1. оксиморон
  2. порівняння
  3. гіпербола
  4. інверсія

 Приклад
А Тут і починається найцікавіший момент качачого полювання.
Б "Спішу, щоб на вечірню зорьку спізнитись!" – і галопом далі.
В …дикі качки водяться… по річках-колисках смарагдової Батьківщини нашої…
Г …селезень каменем падає в воду, - прекрасний, як казка, у своєму весняному вбранні…
Д Та там з одного набою торік по двадцять чотири качки били.