Загальна кількість переглядів сторінки

http://www.clocklink.com/clock_history

пʼятниця, 5 лютого 2016 р.

Календарно-тематичне планування з української мови для 9 класу з поглибленим вивченням курсу

Календарно-тематичне планування з української мови для 9 класу
з поглибленим вивченням курсу


Пор. №
Тема
Примітки
І семестр
Вступ. Повторення вивченого у 8 класі.
Синтаксис простого речення. Просте неускладнене й ускладнене речення.
Пряма і непряма мова. Діалог
1.     
Розвиток української мови.


2.     
РМ. Відомості про мовлення.
Повторення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читан­ня, говоріння, письмо).

3.     
Способи передачі чужого мовлення. Пряма і непряма мова.

4.     
Поняття про невласне пряму мову. Заміна прямої мови непрямою та непрямої — авторською.

5.     

6.     
РМ. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне і критичне.

7.     
Діалог.


8.     
Цитата. Особливості й способи цитування.


9.     
Інтонація речень з прямою мовою, діалогом.


10.                        
РМ. Усний докладний переказ тексту наукового стилю за складним планом на основі кількох джерел.

11.                        

12.                        
Розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитаті.

13.                        
РМ. Діалог, складений відповідно до запропоно­ваної ситуації.

14.                        
РМ. Офіційна й неофіційна розмо­ва, діалог-домовленість.

15.                        
Контрольна робота №1. Тестові завдання. Вступ. Повторення вивченого у 8 класі.Синтаксис простого речення. Просте неускладнене й ускладнене речення.
Пряма і непряма мова. Діалог.

Складне речення і його ознаки
16.                        
Складні речення без сполучників, із суряд­ним і підрядним зв'язком.

17.                        
Засоби зв'язку частин складного речення: сполучники, сполучні слова, інтонація, порядок речень, співвідносність форм дієслів-присудків.

18.                        

19.                        
Типи складних речень. Сурядність і підрядність у складному реченні зі сполучниками. Смислові зв'язки між частинами складного  речення.

20.                        

21.                        
Розділові знаки між частинами складного  речення. Контрольний диктант.

22.                        
РМ. Вимоги до мовлення. Текст, його основні ознаки; стилі, типи мовлення.

23.                        

24.                        
РМ. Навчальний вибірковий переказ наукового тексту на основі кількох джерел.

25.                        

Складносурядне речення
26.                        
Будова складносурядного речення. Засоби виражен­ня синтаксичних і змістових відношень між частинами складносурядного речення.

27.                        

28.                        
Розділові знаки між частинами складносурядного речення.

29.                        
Єднальні, протиставні і роз­ділові сполучники в складносурядному реченні. Синоні­мічність та антонімічність сполучників сурядності.

30.                        

31.                        
Контрольна робота №2. Тестові завдання. Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення (початок).

32.                        
Зміс­тові відношення між частинами складносурядного речен­ня: одночасність, послідовність, чергування, несумісність дій, протиставлення та ін.

33.                        

34.                        
РМ. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю.

35.                        
Розрізнення складносурядних речень і простих з однорідними членами та сполучниками.

36.                        
Контрольний переказ публіцистичного тексту за складним планом.

37.                        
РМ. Аналіз контрольного переказу. Контрольне аудіювання.

Складнопідрядне речення
38.                        
Складнопідрядне речення з одним підрядним. Будо­ва складнопідрядного речення. Головне й підрядне ре­чення. Місце головного й підрядного в складному речен­ні

39.                        

40.                        
Підрядні речення, що залежать від певного члена го­ловного речення і від головного речення загалом. Вказівні слова в го­ловному реченні.

41.                        

42.                        
Роль сполучників і сполучних слів у складнопідрядному речен­ні, їх синонімічність та омонімічність.


43.                        
РМ. Вивчальне читання мовчки науково-популярного тексту.

44.                        
Контрольна робота №3. Складносурядне речення (закінчення), складнопідрядне речення (початок). Тестові завдання.

45.                        
Основні типи підрядних речень. Означальні підрядні речення, їх структура. Сполучники і сполучні слова в ре­ченнях з означальними підрядними.


46.                        
Займенниково-озна­чальне речення.

47.                        
РМ. Тези прочитаного (художнього твору, пуб­ліцистичної чи науково-пізнавальної статей). Конспектування як різновид стислого переказу почутого.

48.                        

49.                        
З'ясувальні підрядні речення. Сполучники і сполучні слова в складнопідрядних реченнях з підрядними з'ясу­вальними. Співвідношення членів речення з підрядним з'ясувальним.


50.                        
РМ. Усний твір у публіцистичному стилі мовлення на морально-етичну тему.

51.                        

52.                        
Обставинні підрядні речення. Різновиди підрядних обставинних речень: місця, часу, способу дії, міри і ступеня, порівняльні, причини, умови, мети, наслідкові, допустові.

53.                        

54.                        


55.                        
РМ. Навчальний письмовий твір у публіцистичному стилі мовлення на морально-етичну тему. 

56.                        

57.                        
РМ. Аналіз письмового твору. Контрольне читання мовчки. 

58.                        
Сполучники й сполучні слова в складнопідрядних речен­нях з обставинними підрядними реченнями.

59.                        

60.                        
РМ. Аналіз письмового твору. Підготовка до контрольної роботи.

61.                        
Контрольна робота №4. Складнопідрядне речення (продовження).

62.                        
Контрольний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему.

63.                        

64.                        
РМ. Аналіз контрольного твору. Підсумок за І семестр.

ІІ семестр
65.                        
Розрізнення порівняльних зворотів і підрядних порівняльних речень.

66.                        

67.                        
Складнопідрядне речення з кількома підрядними. Супідрядність.

68.                        

69.                        
Однорідна і неоднорідна супідрядність. Послідовна підрядність.

70.                        

71.                        
РМ. Ознайомлювальне читання науково-популярної літератури й публіцистичних текстів.

72.                        
Розділові знаки між головною і підрядною частинами складнопідрядного речення.

73.                        
Розділові знаки у складнопідрядному ре­ченні з кількома підрядними частинами.

74.                        

75.                        
РМ. Виразне читання вголос поетичних фольклорних текстів. Переказування прозових творів близько до тексту.

76.                        

Безсполучникове складне речення
77.                        
Смислові відношення і засоби зв'язку між частинами безсполучникового складного речення.

78.                        

79.                        
РМ. Усний докладний переказ тексту художнього стилю.

80.                        

81.                        
Безсполучникові складні речення, синонімічні до сполучникових складносурядних і до сполучникових складнопідрядних речень.


82.                        

83.                        
Розділові знаки між частинами безсполучникових складних речень.


84.                        

85.                        
РМ. Навчальний письмовий переказ художнього тексту за складним планом.

86.                        

87.                        
РМ. Аналіз письмового переказу. Контрольне аудіювання.

88.                        
Контрольна робота №5. Складнопідрядне речення (закінчення), безсполучникове складне речення. Тестові завдання.

Складне багатокомпонентне речення з різними видами
сполучникового і безсполучникового зв'язку
89.                        
Складні речення з різними видами зв'язку (сполучниковим і безсполучниковим). Різне поєднання сурядних і підрядних зв'язків у таких реченнях. Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.

90.                        

91.                        

92.                        

93.                        
Контрольний письмовий переказ художнього тексту із творчим завданням.

94.                        

95.                        
РМ. Аналіз контрольного переказу. Тренувальні вправи.

96.                        
Період. Основні його ознаки. Структурні типи періоду. Особливості інтонації, розділові знаки між частинами періоду.

97.                        

98.                        
Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки. ССЦ й абзац.

99.                        

100.                   
Види і засоби міжфразового зв'язку.

101.                   

102.                   
Актуальне членування речень у висловлюванні: відоме і нове.

103.                   

104.                   
Усна доповідь на основі двох-трьох джерел на морально-етичну і суспільну теми у пуб­ліцистичному стилі.

105.                   

106.                   
Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку. Тренувальні вправи.

107.                   

108.                   
Контрольна робота №6. Складне багатокомпонентне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку. Тестові завдання.

Лінгвістика тексту
109.                   
Структура тексту. Актуальне членування: дане і нове.

110.                   
Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки.

111.                   
РМ. Обговорення само­стійно обраної теми, розігрування діалогів.

112.                   

113.                   
Повторення вивчених пунктограм у простому і складному реченнях.

114.                   

115.                   
РМ. Навчальний письмовий твір-оповідання в художньому стилі.

116.                   

117.                   
РМ. Аналіз письмового твору-оповідання. Контрольне читання мовчки. 

Узагальнення і систематизація вивченого в 5 – 9 класах

118.                   
Звуки мови і знаки письма.
Вимова голосних і приголосних звуків у словах.

119.                   
Типи орфограм.
Уживання м'якого знака й апострофа.

120.                   

121.                   
Слово і його лексичне значення.
Групи слів за значенням, походженням і використанням.

122.                   
Контрольна робота №7. Лінгвістика тексту. Повторення вивченого в 5 – 9 класах (початок). Тестові завдання. 

123.                   
Правопис відмінкових закінчень іменників і прикметників.

124.                   

125.                   
Правопис числівників і займенників.

126.                   
Дієслово і його особливі форми (дієприкметники і дієприслівники).
Правопис особових закінчень дієслова.

127.                   

128.                   
Контрольний твір-оповідання в художньому стилі.

129.                   

130.                   
РМ. Аналіз контрольного твору. Правопис прислівників. 

131.                   
Правопис прислівників.

132.                   
Правопис складних слів.

133.                   

134.                   
Правопис службових частин мови.

135.                   

136.                   
Контрольний диктант. Тренувальні вправи. Підготовка до семестрової  контрольної роботи.

137.                   
Словосполучення. Речення і його граматична основа.

138.                   
Контрольна робота №8. Повторення вивченого в 5 – 9 класах (закінчення). Тестові завдання.

139.                   
Аналіз контрольної роботи. Підсумок за ІІ семестр.

140.                   
Підсумковий урок за навчальний рік.